söndag 9 november 2008

Det suger att vara sjuk

Det här är varit den värsta natten i hela mitt liv. Jag la mig vid halv nio, fick frossa, feber och skakade okontrollerat. Vaknade igen vid halv tolv, och sedan dess har jag sovit i entimmes-intervaller. Varit uppe en gång i timmen och yrat.

Runt 5-snåret var sängen helt blöt av svett. Det bara rann om mig. Det kändes som om någon kastade sten i huvudet på mig. Det dunkade och gjorde hemskt ont.

Jag har aldrig upplevt något liknande. Jag är helt uppriktig, det här var verkligen det värsta jag någonsin varit med om. Och som grädde på moset har jag sjukt ont i halsen.

Just nu är jag livrädd för hur jag kommer må under dagen och kommande natten. Jag bara önskar att jag var frisk och kunde köra min Pump och spinning idag, som jag längtat efter.

Det suger att vara sjuk. Suger.

1 kommentar:

Matilda sa...

Usch! Hoppas verkligen att du blir frisk snart gumman!