fredag 9 januari 2009

Dadlar i gröten

Godmorgon!
Ännu en förkyld och jävlig morgon! Bara måste visa vad jag hittade i tidningen imorse. Tidningen frågar folk på stan något i stil med "Tror du matkassen blir dyrare?"
"Ingen aning, jag bor fortfarande hemma och brukar inte handla mat. Det står mamma för", säger Steven Karlsson, Färjestaden,
Haha! En fullvuxen man. Vad har hänt kan man undra.


Testade en ny grötvariant idag, Brukar vanligtvis äta äppelmos till gröt, bara för sötman, men testade att koka mina rågflingor med mjölk och dadlar idag. Det smakade himla sött, nästan lite för sött. Men den här kommer jag definitivt göra om, om än med mindre dadlar (hade bara två i ändå). Serverades med mjölk, dadlar, russin och ett ägg. Juice och kaffe.

Börjar bli lite orolig inför instruerandet i Body Pump imorgon. Är fortfarande så himla förkyld. Trodde det skulle gå över, men nej....

Ha en bra dag allahopa (ja det heter så)! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Precis vad jag tänkte när jag såg honom också. Han ser ju ut att vara runt 25 år kanske. Dessutom bort han fortfarande hemma.